top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תorosnat

תמיד עולה המנגינה

כמה תובנות מתשע שנות יזמות

הכל אפשרי

רעיון חוטף עיוותים בדרך למציאות, העיקר שהוא קיים

אנשים יעקבו אחרייך ברעיון הראשון והשני, לאחר מכן רק אתה והבורא יודעים מה רץ לך בראש

תחקור כל תחום שמעניין אותך

אם עלה לך רעיון זאת הודעה מהמוח שלך שיש לך תינוק כתוצאה מאורגיה של מידע ששמרת

תמיד תהיה אתה

תנסה להעביר שבוע אחד עם חוק משלך

תבין מהו ערכה של שאלה

תבין מי עומד מולך

תענה תשובות לעניין במשקל שלך

מוזיקה היא מקום המפלט שלי

הטבע מייצג את המציאות שלנו

אנחנו נולדים, חיים, אוכלים, שותים, מלכלכים ומתים

מי שבונה את ארגז החול יוצר ריבוע קסמים

זה בסדר שנפלת, לפחות יש לך אחלה סיפור

תעז

לפעמים הולכים לאיבוד, גם עם מפה. קח פסק זמן וחשב מסלול מחדש

תחייך יש רק אחד כמוך

רק אני אחראי על החיים שלי

המציאות תמיד בתנועה. היא לא מחכה לאף אחד

הטבע יפה, הוא עוזר לי לסדר את הראש

הקול המעצבן בראש, אפשר לחכות שיעבור כמו ענן

תכף תצא השמש

טיול לילי נחמד יותר עם ירח מלא

הפינוק הכי טוב הוא כזה שאתה החלטת שככה יעשה לך טוב עכשיו ועשית זאת עם חיוך מלא

תמיד אפשר לעזור למישהו על הדרך, תן כתף לכולנו קשה

העולם הזה נפלא, הו יא

התבלין הכי טוב הוא אהבה

תראה את התמונה הרחבה

תאשר את עצמך

ביקורת בנויה על פרמטרים שאנחנו מעוניינם לשפר

דעה מכבה נגמרת- "באתה לא יודע לקבל ביקורת"

מה שהבטן שלך אומרת, כנראה נכון

זה יחזור עד שתתמודד עם זה ואז אתה אמיץ

אתה אף פעם לא לבד

החלפתי לפחות 14 מקומות עבודה

חייב לפתוח את הבוקר במקום נעים

חייב להשתפר בשנ"צ

מודעות עצמית זה חשוב

אני יחודי

לקחת את הדברים בקצב שלהם, יש לזה סיבה

המשפחה שלי, תודה

יש גוון לכל קשת החברים שלי שמצביע על מי שאני

כל אחד שורק בחושך

אדם צועק את שחסר לו


אני אוהב אותי

יאלה לילה טוב



13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Komentarze


bottom of page