top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תorosnat

יותר מידי


יותר מידי

יותר מידי עבודות

יותר מידי אהבות

יותר מידי סטוצים

יותר מידי אופים

יותר מידי ניקוטין אצלי בגוף

יותר מידי חכמולוגים

יותר מידי תירגע

יותר מידי תקשיב לעצמך

יותר מידי אכזבה


מעט מידי שקט

מרגיש מחוץ למרוץ

הרסנו את הכדור ועכשיו כשזה יותר מידי

נשאר מעט מידי על הכדור

יותר מידי בצע

יותר מידי עוני

מעט מידי אופי

קשה לחיות פה

קשה לבחור לך אופי


עסקי בידור של העולם הקדום רצים על המסך

בוא תזכה במכונית חדשה בשביל מה שיהיה פה קצת חם

בוא תרים ידים ותראה איך אצלי אתה העיקר

בוא ותקשיב למה שיש לך לומר

בוא תצעק לשמיים ונגיד שאתה משוגע

בוא נצביע עליו

בוא נצביע לה

בוא נתחבב על דמות רחוקה ולא נפגוש אותה

בוא ובוא בוא וקח

קח וקח וקח אחר כך תשכח

בוא לפה ותלך לשם

בוא איתי

עזוב אותם

בוא לכאן בוא לשם

בשוליים הייתי ראיתי כבר

על הדרך מכונית חדשה נוצצת מבריקה

ותחנת הדלת נורא רחוקה אולי שם יש

אולי שם יש איזו ברז נחמדה שיש בה מים


אני עומד במשאבה מספר 31

אתמול באה משאית

בחרה את סוג הדלק

הכנסתי את הברז לפיה

והתחלתי לתדלק אותה

והמיכל תכף מלא ואני קיבלתי מחמאה

והמשאית נסעה

אני לא קיבלתי תשלום

אמרו לי שאני צריך לומר תודה על זה

אמרו לי שאני זה לא זה

אמרו לי שככה זה

אמרו שכל מה שבחינם תבדוק את זה

אמרו אל תאמין לכל אחד ובכל זאת זה מה שזה

אמרו לי ואמרו לי ואמרו לי

יותר מידי חם

יותר מידי קר

יותר מידי עצבני

פחות מידי נעים

השמיים ורודים

השמיים כחולים

השמיים בוכים




צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Commenti


bottom of page