top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תorosnat

בין תוכנית המאה לנעמה

בין תוכנית המאה לנעמה. הכריזו פה על שלום לצמיתות, הציגו מפה ויש בה אפילו מנהרה שתחצה את ישראל מעזה ליהודה ושומרון. בדרך חזרה צריך לעשות את החובה ללכת לקפוץ על הזדמנות וחייבים בקול תרועה, הרי איך אפשר בלי ונעמה עולה על המטוס וחוזרת הביתה וצעקתם איך אין לה בושה כאילו זה משנה אם זה היה במחלקת תיירים עם ליווי של נציג ממשלה, בסין יש מגפה שלא נראה כאילו זה הולך למקום טוב והרחובות נראים כמו בסט של "אני אגדה" מי שיכול שיעלה על המטוס, נציגים דיפלומטים וכל השאר תגידו תודה שיודעים לבנות פה בית חולים בעשרה ימים ונעשה גם פרויקט בישראל יש פה מנהרה לבנות אני לא מודאג מקבלן הביצוע אני יודע שלא תהיה הזמנה בינתיים, הצד שני פגוע, ההצגה בבית הלבן נגמרה, יצאנו טוב סגרנו פינה ובינתיים בצד השני אולי יש כאלו שיודעים שיש כאן מישהו שמושך בחוטים כמו ספויילר לעתיד בתוכנית של אילנה דיין "ערב טוב, בשנת 2020 נעמה שוחררה מהכלא הרוסי במוסקה. 60 שנה אחרי כתבנו חושף את כל הפרטים על הפרשה, על תוכנית המאה ועל ילדה אחת שאמרו לה את סתם ילדה קטנה."

בכיר רוסי בפנים מטושטשות יאמר שהוא זה ששתל לה בתיק איזה פרח בכוונה "סתם בחרתי אותה, דווקא נראתה נחמדה, שמחתי שבסוף השתחררה" איך אתה מרגיש היום? "עשיתי בסף הכל את התפקיד שלי". עוד בכיר מתראיין הפעם עשיר נינוח היה במפלגה מספר שהייתה תוכנית ובשביל לקבל צריך לקחת בחזרה אז רצינו טובה תחת טובה, כמו שאומרים יד רוחצת יד" התוכנית ברורה שטחים תמורת הכלואה ובינתיים כתבו תוכנית היא נקראה תוכנית המאה, הנשיא טראמפ וראש הממשלה הציגו תוכנית מרהיבה התציל את המזרח התיכון מן הסוף המר ואמרו לצד השני תשמע זה ישתלם לך ומצד לצד מדינה למדינה עסקאות אתה עושה עם מי שבגודל שלך מדברים קצת אחרת יש יותר כוח וכשאתה רוצה קרדיט אתה לוקח אותך ומרים לעצמך עם השטיח האדום וכל הפמליה והיא לא ידעה למה נכנסה.

מסביב לארוחת שבת תמיד כמעט כולם כאן וכל אמא היא לביאה שתהפוך מדינה שלמה בשביל הגורה שלה, כל אמא וכל אחד תפס אבן ופשוט זרק כפי שהיו עושים לו אם זה היה הוא ויגידו כולם הרי על טעויות משלמים, האומנם? בכל ערבוב בכל עיגול פינה קריצה לפה חיוך לשם ונראה כי כולם שומרי חוק וצדק אולי תתני לי בבקשה לעבור נתיב גברת.

איזה מנהרה ואיזה נעליים הרי לבנות פה כביש לוקח לפחות שנתיים, אז מנהרה זה רעיון מעולה והסינים שיהיו בריאים ויבואו לבנות אותה כי פה זה אישורים תקציבים פלוס תשעים אולי מאה עשרים טוב יאלה כמה זה יצא לי בלי לפני ותוריד לי.

כי עוכר ישראל זה ההוא שמבקר את הכלל כי הוא אומר משהו קצת אחר, אז זאת חיה פתאום בין כיפאק לנעמה ולא לתוכנית? בין תוכנית המאה ותחזרי לכלא יא חצופה? מה קשור עכשיו סין נפלת על הראש ותגייס תרומות ובדיוק נשרפו יערות באוסטרליה והכל זה קונספירציה.

יהיה בסדר יש אחראיות רק ממי תקבל צריך לדעת לבחור טוב שלא תעשה טעות. אני לא צועק ולא אומר שלא טוב וצריך להביע דעה פשוט אולי במקום לזרוק אבן נקשיב לצד השני וננקוט עמדה ולפני זה נשאל בשביל מה. אז יש לנו טלפונים ביד אז מה גם יש פה חברות שהגיעו לחלל עדיין לכיכר העיר נצא עם לפידים ונצעק לשמיים עדיין נרצה בידור מזל שיש היום חוק וכבוד האדם ואני חי במדינה שטפו טפו טפו החוק פה לא מאפשר סחר בבני אדם, אפליה גזעית, למחוק איזה כפר כי אז זה היה כמו פעם אז התקדמנו משם ורחוק ממושלם ומי אני שייתן הצעת ייעול הרי זה עידן חדש אנחנו עושים מה צריך בשביל הרצונות שלנו לא מתביישים יותר ואומרים תודה בכל בוקר על מה שיש, מודעים, בריאים, שקולים ונבונים הכל פשוט בא לנו במקרה בחיים, עושים פניות נכונות וכל הנקודות טינג טינג טינג וככה קונים דירה מגדלים ילדים וחיים את החיים אחי, כן מה תעשה ככה זה, עד שזה לא יקרה, ואם אתה רוצה ש, אז אתה צריך ל, מה עם עבודה תגיד מצאת משהו כזה, יופי אז תהיה בקשר, יאלה נדבר אחרי החגים, כלבים משוחררים ולא מעניין את הבעלים אם זה בסדר עם שכן עם כלב אחר שיש לו בעיה, אבל מי סופר הכלב שלי בטוב אז תתגמש אחי אבל ביבי לא בשבילי.

תיוגים, תוויות, כותרות, משבצות, הכללות, גדרות שלא תצאו, שתהיו בפוקוס על הייעוד שלכם, מסודר כל אחד במקום אם תסתובב ותרוץ ותשתולל ותלך ותבוא ותחקור ותיקח בסוף תיפול ויהיה לך כאב גדול, תלך לאט תחשוב קרוב מבט לעתיד ותחייך והכי חשוב תתמיד.

לילה טוב

להת'



22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דו שיח

bottom of page