top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תorosnat

וואי

וואי

איזה שטויות

הכל נראה ורוד

איזה חבל יכול היה להיות עוד


לפרוש בשיא

תשמור על זה אל תקיא

תעלה על הגלגל

יעשה אותך צעיר

תצלם את זה תראה איזה יפה

בוא בוא בוא

תנסה את זה

אולי זה יקרה

איזה שטויות

הכול היה נראה ורוד

איזה חבל

בדיוק כשהייתי מוכן

איזה פספוס

בדיוק נסעה לטולוז

אוי

איזה מזל אה

שמעת מה היה

מה

איזה אחד שהמציא איזו המצאה שעושה לך קפה במיטה

ועכשיו הוא נותן השקעה לכל מי שיעשה איזו המצאה

אבל זה חייב להיות חדיש

זה חייב להיות משהו מבריק

זה חייב להיות הכי הצלחה זה חייב להיות בשבילי ובשבילך אה

אני רוצה צוות מגובש כאלה שאתה יודע היו ביחד בצבא

כאלה גאונים שיודעים את השפה

לא לא רוצה חיילים של שטח

הזמן פה קצר והמלאכה מרובה

תבין רעיון זה יפה

אבל אני בונה צי של

אינטליגנציה מלאכותית ש

יבנו לי חללית

שתיקח אותי גבוה

לפני שאתה תחליט אם ללכת ברגל או לתפוס מונית

יבוא צונאמי לכאן יבוא ישטוף הגל

את כולם את כולם כי זיינו את העולם

סתם מושכים את הזמן

מפתחים אשליות

מפארים חלומות

הרצאות הרצאות ואין לך כסף לקנות לשתות

אז מה אם אתה חושב נכון

כמה כסף יש לאדון

תבחרי אותו טוב תחבר אותה גם

אבל מזה אכפת לי

אבל מה זה אכפת לי

אכפת לי רק מעצמי

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page